ویتامین لوازم آرایشی

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

ویتامین لوازم آرایشی

باربارا استورم، پزشک زیبایی از دوسلدورف، به خاطر کرم سفارشی MC1 مخلوط با خون اتولوگ معروف است. سلول های خونی پروتئین ضد التهابی تولید می کنند که بازسازی و سرعت بخشیدن به ترمیم پوست را افزایش می دهد، که یک عنصر کلیدی در صاف نگه داشتن پوست است. علاوه بر کرم، خط مراقبت کامل و همچنین کپسول های زیبایی نیز به این برند اضافه شده است.

محصول جدید این شرکت، یک قرص خواب خوراکی است که از گیاه یوهانس، عصاره رازک و همچنین ویتامین های گروه B تهیه شده است که باعث می شود مانند یک کودک بخوابید و با پوستی سالم و آرام از خواب بیدار شوید.

اساس لوازم آرایشی دکتر باربارا استورم یک ماده فعال برگ پهن (از میخک) است که از سبزیجات برگ سبز به دست می آید. حاوی بسیاری از ویتامین های امگا 3 با کیفیت بالا، مواد معدنی و اسیدهای چرب است و اثر ضد التهابی قوی دارد. محصولی که حتما باید از این برند زیبایی بشناسید و تست کنید، کرم بدن ضد پیری که رایحه ای شگفت انگیز دارد و با یک بار امتحان دیگر نمی توانید از محصول دیگری استفاده کنید. همچنین سرم هیالورونیک (هیالورونیک) که رطوبت زیادی را به پوست منتقل می کند و این دقیقا همان چیزی است که پوست در هوای خشک زمستانی به آن نیاز دارد.


خطوط جادویی

ناتالی فرانتس هامبورگ با برند زیبایی مجیک استریپس یکی از بهترین برندهای زیبایی در آلمان است. حدود هفت سال پیش، او اولین نوارهای خود را روانه بازار کرد که باعث می‌شود پلک‌ها بلند به نظر برسند. در عین حال، این برند به خاطر ماسک های لمینیت خود به خوبی شناخته شده است و ستاره ها و مدل های برتر در سراسر جهان از طرفداران آن هستند، مانند ماسک های سم زدایی عمیق برای پاک کردن منافذ یا ماسک های مرطوب کننده هیالورونیک از نمونه ها. این برند شگفت انگیز است. علاوه بر این باید بدانید که این ماسک ها امسال عنوان «بهترین» جهان را از آن خود کردند.


سرخس سلطنتی

نام این برند چندان آلمانی به نظر نمی رسد، اما پشت این برند یک متخصص پوست و ضد پیری معروف اهل دوسلدورف به نام دکتر تیم گلوکه قرار دارد. مفهوم مراقبت او بر اساس قدرت شفابخش گیاه سرخس سلطنتی است که به طور موثر از پوست محافظت و ترمیم می کند. کرم ها، سرم ها و آمپول های رویال فرن حاوی آنتی اکسیدان های گیاهی با غلظت بالا هستند که به طور کامل از پوست در برابر اثرات محیطی محافظت می کنند و در عین حال در لایه های عمقی پوست، کلاژن و الاستین تولید می کنند تا پوست را سفت کند. فعال شد. در نتیجه پوستی سالم و شاداب می بینید..

 

https://irankhanum.com/shop/hygienic/


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : چهار شنبه 31 فروردين 1401 ساعت : 19:4
بازدید : 349