سایز انگشتر را چگونه کوچک کنیم؟

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

سایز انگشتر را چگونه کوچک کنیم؟

سایز انگشتر شاخصه ای از یک انگشتر است که باید به هنگام خرید توجه کرد. حال اگر برای شما پیش بیاید که انگشتری بخرید که سایز شما نباشد، میتوانید خودتان هم این کار را بکنید ولی ممکن است به انگشتر آسیب برسد.

اگر میخواهید انگشترتان را کوچک کنید میتوانید از یک انبردست و یا حتی از سیلیکون و یا چسب های دو مرحله ای برای این کار استفاده کنید.

چگونه انگشتر را در خانه تغییر سایز دهیم؟

اگر میخواهید خودتان در منزل انگشترتان را کوچک کنید ابتدا از همه باید انگشتر را بشویید.

با محلول مایع ظرفشویی و آب داغ  انگشتر را برای چند دقیقه بگذارید. با یک مسواک قسمت های فلزی و نگین های انگشتر را بشویید و بسیار با مراقبت این کار را انجام دهید تا به آن آسیبی نرید. بعد آن را بشویید و بگذارید تا خشک شود (به منظور خشک کردن حتما از پارچه ای نرم استفاده کنید).

توجه داشته باشید که از هیچگونه ماده سفیدکننده، اسیتون و الکل استفاده نکنید زیرا ممکن است این کار به انگشتر آسیب رسانده و زیبایی و درخشندگی خود را از دست بدهد.

با استفاده از یک تیکه پلاستیک و یا تکه چوب کوچک مثل چوب کبریت مقداری چسب سیلیکون و یا همان چسب آکواریوم را به آرامی به سطح زیرین انگشتر بمالید . ضخامت چسبی که دور داخلی انگشتر می زنید بستگی به سایزی که میخواهید انگشتر داشته باشد باید باشد.

مثلا اگر انگشتر شما فقط کمی از سایز انگشت شما بزرگ است در این حالت نیازی نیست که به دورتادور کامل آن چسب بزنید، اگر یک لایه نازک پایین یا بالای حلقه را چسب کاری کنید کافیست.

بعد از آن میتوانید برای صاف کردن چسب با تکان دادن آرام انگشتر و یا با همان تکه چوب آن را صاف کنید. چون انگشتر و چسبی که به آن میزنید با دست شما در تماس است باید آن را با دقت انجام دهید تا به هنگام استفاده از آن برای شما موجب اذیت نشود و بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید.

اگر هم چسب به قسمت های کناری انگشتر آمد باید با دستمال مرطوب آن را پاک کنید تا قبل از خشک شدن به راحتی پاک شود.

منتظر بمانید تا چسب کاملا خشک شود. خشک شدن چسب بستگی به نوع آن دارد و ممکن است تا یک تا دوروز طول بکشد تا چسب بهترین شکل را بگیرد و دوام داشته باشد. پس عجله نکنید و اجازه دهید تا بطور کامل خشک شود.

استفاده سریع از انگشتر و اجازه ندادن به چسب تا زمان لازم برای خشک شدن طی شود چسب از انگشتر جدا خواهد شد.

 


می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : پنج شنبه 2 مرداد 1399 ساعت : 2:56
بازدید : 327